Mileute in miniatura

22:28

Nu stiu daca v-am mai povestit, dar pe langa buburuze, curcubee si colectiile de nasturi si cutii metalice, imi place sa mai adun si miniaturi. Am tot felul de miniaturi in colectie si imi place sa o extind. Si tocmai pentru ca imi plac atat de mult miniaturile, imi place si finetea acestei dantele mai ales atunci cand este lucrata in fir extrem de subtire sau chiar fir de papiota.
Miniaturile de astazi sunt extrem de fine si foarte vesel colorate. Sunt mici mileute si pot fi folosite pentru decorat si inveselit biroul sau orice altceva va trece prin minte.
  • Mileut in degradeuri vesele ( aproximativ 5cm diametru)- 25 lei

  • Mileut in degradeuri pastelate ( aproximativ 4cm diametru)- 25 lei
  • Mileut alb imaculat ( aproximativ 4cm diametru)- 15 lei
  • Mileut in degradeuri roz si bleu pastel ( aproximativ 4cm diametru)- 28 lei

You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts