5 luni si-o Iie

00:48

Da... 5 luni fix!
Nu m-am gandit niciodata ca voi coase propria mea iie. Am un costum popular cu camasa de nunta din Arges, daruit de bunica, insa nu m-am gandit niciodata ca acea camasa va iesi candva si din mana mea. Totul pana in vara acestui an cand mi-am luat inima in dinti, am studiat termenii si m-am pus la punct cu tehnicile si croiala. 
2 iulie si-o multime de intrebari! Fire, panza, incercari...
Le-am croit, am asternut fiecare semn pe bucata lui si am lucrat sustinut in fiecare seara dupa serviciu...


... sau sambata in putinul timp, sau in vacante,la munte, in parc...


... si m-am grabit cu ultimele detalii pentru ca am vrut sa fie gata de 1 Decembrie!


5 luni si-o Iie de Neamt de care sunt mandra tare!

La multi ani, Romania!


You Might Also Like

2 comentarii

  1. A iesit minunat!!! Felicitari draga mea :*! Sa o porti sanatoasa si fericita :P!!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts