Lumanare de botez si pahare de nunta

18:01

Toamna aceasta am primit doua provocari una dupa alta: o lumanare de botez si un set de 4 pahare de nunta, toate in tematica tomnatica.

Pentru lumanare am mers pe culori si veselie: frunze ruginii, ghindutecolorate, ramurele, lemn si un arici poznas
In acelasi stil sunt lucrate si paharele avand frunzulite si ghindute colorate in functie de purtatori. Pentru mire si mireasa am pus alaturi de fundite si cate o ciupercuta colorata.

Mi-a fost greu la inceput, am acceptat provocarile si acum tare mi-as dori sa mai incerc!





You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts