Brose dantela

21:11

Stiu ca in ultima vreme am facut doar dantelute frivolite, insa nu am uitat nicio clipa de brosele mele dragi din dantela.
M-am gandit anul acesta sa le reinventez si sa le fac mult mai vesele si colorate, iar elementul central sa fie cu totul schimbat. Asa au aparut minunatiile astea 3 cu animalute. Baza din centru este un oval din lemn foarte frumos conturat pe care l-am pictat in culori acrilice si lacuit pentru rezistenta.
Fiecare brosa masoara 7cm diametru si este realizata din dantele foarte fine si agatatori de brose.
Pret: 18 lei.




You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts