Camee si toamna

16:53

V- am tot spus cat de mult imi plac culorile toamnei si frunzele cazatoare, insa nu v-am spus si despre dantelele preferate. Cand vine vorba de dantela, nu pot spune ca imi place una anume pentru ca fiecare e speciala si delicata in felul ei. Doar ca, atunci cand este toamna, imi place cea in culori ruginii: maro, verde pal, galben. Cu aceste culori am realizat cateva brose cu camee, numai bune de purtat pe gulerul paltonaselor de toamna.

  • Brosa cu camee vernil( aproximativ 7cm diametru)- 15 lei

  • Brosa cu camee roz pal( aproximativ 7cm diametru)- 15 lei
  • Brosa cu cameegalbena( aproximativ 7cm diametru)- 15 lei

You Might Also Like

1 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts