Fluturii cartilor

20:35

Dantela frivolite este tehnica pe care din pacate nu prea o pot experimenta pe parcursul verii. Cu toate acestea, mai am momente cand mi se face dor si incerc totusi sa fac cate ceva. Si daca nu reusesc, imi fac provizii de primavara ca sa fiu sigura ca va arat si dantela asta minunata. Eu sunt total indragostita de ea si chiar daca solicita ochii foarte mult, ma straduiesc sa fac lucrusoare dantelate pentru ca nu ma satur de delicatetea lor.
Semnele cu fluturasi le-am facut la inceputul verii, insa nu am prins momentul sa vi le arat decat acum. Sper sa va placa!
  • Semn de carte cu fluturasi grena( aproximativ 23-24cm lungime)- 20 lei

  • Semn de carte cu fluturasi roz( aproximativ 23-24cm lungime)- 20 lei

You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts