Cercei matasosi

16:24

Cercelusii acestia sunt de departe preferatii mei. Din prima clipa in care am vazut matasea am zis ca trebuie sa incerc sa lucrez cu ea. Desi e un material frumos, se lucreaza greut pentru ca aluneca mult prea tare. Cu toate acestea, am reusit sa fac cateva perechi ce mie mi se pare extraordinar de fine si delicate.

  • Cercei cu floricele verzi( aproximativ 5cm diametrul florilor)- 20 lei


  • Cercei cu floricele mov- orhidee( aproximativ 4.5cm diametrul florilor)- 20 lei


  • Cercei cu inimioare roz-corai( aproximativ 3cm diametru)- 15 lei


You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts