Bufnite

19:56

In ultima vreme am vazut ca foarte multe fete sunt obsedate de bufnite. Va marturisesc faptul ca nu prea le agream, insa dupa cateva bufnite mesterite parca am prins si eu drag de ele. Si am prins atat de tare incat atunci cand am lucrat cercelusii cu bufnite nu m-am putut abtine sa nu formez un set cu bratara si colier.
Va place?
  • Bratara frivolite cu bufnita (aproximativ 16cm lungime)- 15 lei

  • Cercei frivolite cu bufnita (aproximativ 4cm lungime)- 15 lei
  • Colier frivolite cu bufnite (aproximativ 40cm lungime)- 28 lei

You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts