Brose colorate

09:55

Acum am realizat ca mai am cateva brose facute la inceputul lunii si pe care nu vi le-am aratat. Toate sunt in culori pastelate, iar doua dinntre ele sunt in combinatii de bleumarin si asta datorita elementului central care m-a fascinat.
  • Brosa bleumarin si portocaliu(aproximativ 8cm diametru)- 15 lei
  • Brosa roz si verde mint(aproximativ 8cm diametru)- 15 lei
  • Brosa negru si portocaliu(aproximativ 8cm diametru)- 15 lei
  • Brosa bleu(aproximativ 8cm diametru)- 15 lei
  • Brosa roz(aproximativ 8cm diametru)- 15 lei
  • Brosa verde mint si bej piersica(aproximativ 8cm diametru)- 15 lei
  • Brosa bej piersica(aproximativ 8cm diametru)- 15 lei

Si am facut si un colier pentru ca nu m-am putut abtine:D


You Might Also Like

1 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts