Semne de carte din copilarie

11:27

De curand mi-am luat un fir care mi-a intrat la inima imediat ce am lucrat cu el. Este un degrade pastelat in nuante superbe! Nu stiu de ce, dar ma duce cu gandul la copilarie, la culorile in care mama imi tricota fustite. 
Tocmai pentru acest lucru m-am gandit sa fac 3 semne de carte in aceste degradeuri si sa folosesc modele simple cu aer copilaresc, dar fresh, actual.
  • Semn de carte cu floricica (floricica: aproximativ 8.5cm lungime si 4.5cm latime)-15 lei
  • Semn de carte "Zmeul copilariei"(aproximativ 7cm diametru)- 20 lei
  • Semn de carte "Dantela pastelata"(aproximativ 14cm lungime si 3cm latime)- 22 lei

You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts