Coronite cu trandafiri shabby

22:43

De cand asteptam sa va arat coronitele acestea...huh... Nu am reusit insa din cauza targului pentru ca inca imi mananca foarte mult timp, insa pe fuga acum vi le arat.
Toate 3 sunt realizate din mugurasi si trandafiri colorati in nuante shabby. Asa-i ca sunt simpatice?
Mai multe detalii gasiti pe breslo.

  •   Coronita "Soft pink roses"(aproximativ 18-19 cm diametru)- 30 lei
  • Coronita "Lavender fields"(aproximativ 18-19 cm diametru)- 30 lei
  • Coronita "Sweet pink roses" (aproximativ 18-19 cm diametru si se prinde cu panglica fuchsia)- 60 lei


You Might Also Like

2 comentarii

  1. Ce coronite frumoase! Ceva de genul am realizat acum cateva saptamani, erau cu margele si niste accesorii dragute ce am gasit la Opitec. Imi place cum a iesit, dar as incerca si cu material, floricele, de genul cum ai facut tu. Succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos! Ai un blog sa le pot vedea si eu?

    RăspundețiȘtergere

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts