Semne de carte frivolite

11:56

La sfarsitul anului trecut am realizat cateva semne de carte si am ramas placut surprinsa cand am vazut ca au fost primite cu succes. Mie imi place enorm sa citesc si mi-as pune in paginile unei carti cat mai multe semne de carte si asta pentru ca nu ma pot decide asupra unui model sau tehnici. 
Noua colectie de dantela frivolite va cuprinde in mare parte semne de carte, care mie mi se par elementul cel mai potrivit pentru aceasta tehnica. Sunt extrem de subtiri (cat o coala de hartie), cu aspect fin, romantic si elegant, insa cu tinuta si utilitate.
Astazi o sa va arat primele doua piese din colectie, doua semne de carte in nuante romantice, pastelate. Semnele se pun intre paginile cartii, iar snuruletul poate fi lasat sa atarne in asa fel incat sa fie mai usor de gasit pagina ce urmeaza a fi citita. Ambele sunt realizate din fire speciale pentru aceasta tehnica, primul fiind de culoare galben deschis, iar al doilea maro-ciocolata.
  • Semn de carte "Dantela in forme geometrice"(aproximativ 5.5cm diametru)- 15 lei
  • Semn de carte " Dantela ciocolatie" (aproximativ 14cm lungime fara snur)- 22 lei

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Ce frumoase sunt amandoua! deja stapanesti foarte bine tehnica! dar, trebuie sa recunosc cel ciocolatiu m-a cucerit! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos! Am lucrat mult pana am ajuns sa o stapanesc binisor...nu spun ca bine, si inca perseverez. Eu nu stiu pe care sa il aleg...mie imi plac amandoua:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi imaginez ca trebuie multa munca pana sa reusesti cat de cat cu aceasta tehnica! M-am uitat si eu la mai multe tutoriale, si ufffff ... greu mai este pentru cineva care pana acum n-a avut nicio tangenta cu crosetatul, croseta, suveica ... :D . Astept sa vad si alte creatii de la tine, in aceasta tehnica :D Pana ma apuc si eu, ma "hranesc"de la voi :">

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici eu nu am avut legatura cau vreo tehnica, dar am avut ambitie si am perseverat... si cel mai greu mi-a fost pt ca sunt stangace..

    RăspundețiȘtergere

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts