Prima postare pe anul acesta si prima colectie frivolite

11:44

La multi ani, dragilor!!!
Ma bucur sa ne revedem cu drag si in 2013, sper sa fie un an prosper si creativ!

Voi deschide anul asa cum v-am si anuntat cu ceva noutati. La sfarsitul lui 2012 am invatat o noua tehnica de dantela: frivolite. Pe parcursul anului v-am aratat si ceva din incercari, insa acum o sa va arat oficial cu ce imi ocup timpul. Este vorba de o colectie (daca o pot numi asa) cu semne de carte, bratari si cercei din dantela frivolite. Momentan contine doar cateva piese, insa e o tehnica ce ma fascineaza momentan si cum bine ma cunosc e clar ca nu o sa se opreasca prea curand.
O sa lansez colectia cu o bratara ce imi e tare draga, o bratara imaculata asa cum imi place mie sa ii spun. In fotografiile colectiei o sa regasiti o felicitare cu flori pictate extrem de veche pe care am primit-o de la strabunica mea draga si un parfumel cu miros de iasomie primit cadou si el.




 
 
 
Bratara este realizata din fir special de culoare alba si se prinde cu inchizatoare foarte mica argintie. Masoara aproximativ 21cm lungime si 5cm latime.

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Este o tehnica extraordinar de finuta, de delicata! Pentru o incepatoare ti-a iesit perfect! Foarte, foarte frumoasa bratara!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba si delicata,Alexandra!...si-mi place si tablouas textil :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Gianina! Tablouasul e de fapt o felicitare si e intradevar foarte speciala.

    RăspundețiȘtergere

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts