Ornamente pentru usa

22:05

Anul acesta vreau sa va ofer o serie de ornamente pentru Craciun cu totul diferite fata de ce v-am obisnuit. Imi place sa invat si sa descopar lucruri noi si probabil aceasta cusatura vi se pare un lucru nou la mine. L-am invatat in clasa a II-a la lucru manual, insa de atunci am lucrat foarte putin in aceasta tehnica. Si pentru ca am vrut ceva original, am ales pentru acest Craciun sa brodez muuulte cruciulite colorate.
 Pentru astazi v-am pregatit doua ornamente pentru usa sau poate chiar pentru bradut desi sunt cam mari. Ambele sunt brodate pe panza speciala bej sau rosu si intarita cu plastic special (deci nu e problema daca sunt udate sau spalate). Pentru a fi mai dragalase, le-am atasat fundite si ciucurasi lucrati bineinteles manual. Fiecare ornament se prinde cu o panglicuta alba/ rosie. Spiridusul masoara aproximativ 25 cm lungime (din varful agatatorii si pana la cel al ciucurasului) si 9cm latime, iar omul de zapada masoara 13cm lungime (din varful agatatorii si pana la cel al ciucurasului) si 8cm latime. Fiecare ornament costa 22 lei.



You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts