In luna lui Mos Craciun

22:44

Gata!!! Nu vreau sa mai prelungesc asteptarea pentru ca apoi sigur o sa ma lungesc foarte mult cu tot ce am sa va arat. Oficial am intrat in luna cadourilor, in luna lui Mos Craciun si bineinteles ca trebuie sa facem pregatiri pentru ziua cea mare. In acest sens v-am pregatit o serie de ornamente si decoratiuni pentru Craciun cu tematica de iarna. O sa deschid aceasta serie cu un tablouas lucrat in intregime manual. Mosul este cusut in punct cruce pe fundal alb si incadrat intr-o rama din lemn pictata manual. Rama este lacuita pentru protectia culorilor. Tablouasul masoara aproximativ 19cm lungime si 14 cm latime cu tot cu rama din lemn.


Tablouasul  costa 30 lei.

You Might Also Like

3 comentarii

  1. ce draguuut esteee...Cred ca avem aceeasi revista sa sti...ca am cusut si eu ingerasul acela si am vazut si mosuletul acesta acolo :P

    RăspundețiȘtergere

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts