Ambalaj de cadouri handmade

13:55

Nu stiu cum preferati voi, insa eu ador sa impachetez cadourile in cutiute colorate. In fiecare an alegeam o hartiuta de ambalat cadouri fie cu braduti, fie cu rani sau mosi ori oameni de zapada. Anul acesta m-am gandit sa fac ceva handmade asa ca i-am impachetat cadouasele lui Ionut. Am utilizat doua cutii pe care le-am imbracat in coli albe usor lucioase. Apoi am luat acurelele in ulei (imi plac pentru ca se potrivesc cu luciul hartiei si dau un aspect finisat) si pensulicile si m-am apucat de pictat. Am inceput cu stropii de pe ambele cutiute pentru ca am vrut un aspect neuniform si m-am gandit ca daca ii fac apoi voi strica detaliile picturii. 
Pe cadouasul mare am pictat  un satuc ascuns in zapada si bineinteles mosul cu sania lui trasa de reni. Pe cadoul mai mic am ales sa fac un om de zapada si un bradut. In fotografii nu am reusit sa surprind detaliile si culorile reale pentru ca va arata cat de frumos se vede cu detalii nefinisate asa cum eu eram obisnuita.
Sunt foaaarte multumita de rezultat si abia astept sa vad daca ii plaaaceee! 
Acestea fiind spuse, o sa inchei acest an cu aceasta postare (poate vor mai fi si altele, insa nu despre bijuterii asa cum v-am obisnuit) si ne reintalnim la anul dupa 8 ianuarie cu forte proaspete si idei noi. Pana atunci ne mai auzim pe facebook si poate si pe aici.
Sarbatori fericite, un An Nou frumos si cadouri minunate!




You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts