Colier alb cu bej din margelute

10:24

Asa cum am promis, astazi incep sa postez seria de accesorii din margelute. Nu stiu daca v-am mai spus vreodata, insa cand am intrat in aceasta lume a handmade-ului, primul lucru invatat au fost margelutele. Am invatat cu pasi mici teserea margelutelor de nisip si am reusit sa dezvolt modele noi, complicate. Cu toate ca nu ati mai vazut margelute facute de mine(asta pentru ca au nevoie de extrem de mult timp si resurse), eu am continuat sa fac. Am realizat o serie de modele pentru mine si pentru ca mereu erau apreciate m-am gandit sa va arat si voua. Asa ca, am revenit la prima mea pasiune si astazi deschid o noua colectie de accesorii tesute din margelute de nisip. Sper sa va placa, pentru ca eu clar sunt indragostita de ele!
Pentru realizarea colierului de astazi am folosit margelute de nisip tubulare albe, usor sidefate si margelute piersica perlate. Colierul este la baza gatului, masoara 2cm latime si 40cm lungime si se prinde cu agatatoare din margelute sub forma unei bilute. In acest fel, se poate purta si cu inchizatoarea in fata.
Colierul costa 30 lei si poate fi refacut si pe alte culori.



You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts