Bleu si roz

10:54

Bleu si roz, nuantele preferate ale copilariei mele. Desi eram fata, tata ma imbraca mereu in bleu...sau cel putin asa spunea ca imi sta bine. Cu toate ca am crescut, nuanta asta imi place si acum si am adaugat pe langa ea, rozul, pe care toaaate fetitele il poarta cand sunt mici. In combinatii dragalase de culori, rozul poate fi chiar dulce si inocent. Asadar, astazi o sa vedeti ultima serie de bratarele in culorile mentionate. 
Trebuie sa fac loc ornamentelor pentru Craciun pe care o sa le vedeti probabil saptamana viitoare, asa ca o sa postez mai multe bratarele astazi. Toate sunt tesute din margele de nisip in culori vii si asortate. Bratarile masoara aproximativ 18cm lungime si se prind fie cu agatatori din margelute, fie cu inchizatoare metalica. Fiecare costa 12 lei si se poate face si pe alte culori.









 
Preferata mea este insa ultima. Este realizata tot din margelute, insa modelul este mai special: zig-zaguri bej inconjurate de margelute roz. Si ea masoara tot 18cm lungime si costa 15 lei.

You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts