Noua colectie de floricele tomnatice

11:14

Am promis ca o sa va arat pe rand noile modele de floricele din acesta toamna. Postarea era pregatita, insa din lipsa timpului pe care il dedic frivolit-ului nu am reusit sa incarc pozele. Astazi mi-am facut putin timp, am lasat navetuta din mana si va arat floricelele. Toate sunt realizate din materiale extrem de fine asa cum v-am obisnuit si asortate in nuante de toamna. Fiecare brosa masoara aproximativ 6-7cm diametru si se prinde cu ac de brosa special.
  • Brosa tomnatica bej piersica(aproximativ 6-7cm diametru)-12 lei
  • Brosa tomnatica maro capuccino(aproximativ 6-7cm diametru)-12 lei
  • Brosa tomnatica maro inchis(aproximativ 6-7cm diametru)-12 lei
  • Brosa tomnatica bej(aproximativ 6-7cm diametru)-12 lei
  • Brosa tomnatica grena(aproximativ 6-7cm diametru)-12 lei

You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts