Floricele colorate

16:52

Ulltima serie de floricele speciale pentru toamna m-am hotarat sa v-o prezint astazi. Toate sunt realizate din materiale foarte fine si frumos colorate. Cum nu am rezistat sa imi fac si eu una, am multiplicat una pe care o vedeti si voi si o port mandra in fiecare zi la o gecuta. Mi se par minunate pe un paltonas de toamna.

  • Brosa floricica roz prafuit (aproximativ 6-7cm diametru)- 12 lei
  • Brosa floricica roz (aproximativ 6-7cm diametru)- 12 lei
  • Brosa floricica bleu (aproximativ 6-7cm diametru)- 12 lei
  • Brosa floricica azur (aproximativ 6-7cm diametru)- 12 lei
  • Brosa floricica lila (aproximativ 6-7cm diametru)- 12 lei
  • Brosa floricica bej (aproximativ 6-7cm diametru)- 12 lei
  • Brosa floricica verde-mint (aproximativ 6-7cm diametru)- 12 lei
  • Brosa floricica portocalie(aproximativ 6-7cm diametru)- 12 lei

You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts