Tatting

21:54

                   In ultima vreme imi doresc sa fac atat  de mult ca mi-as dori sa am 4 maini sa pot lucra la toate. Am ate multe, margele colorate si toate imi fac cu ochiul si ma striga. Nu stiu unde sa ma mai impart pentru ca toate imi plac la fel de mult. Si cum nu era de ajuns, m-am ambitionat acum cateva saptamani sa invat tatting/frivolite. Am primit de la prietenele de pe forum doua semne de carte in aceasta tehnica si m-au captivat instant. Atunci am realizat ca sunt mult mai speciale decat in poze si am zis ca trebuie sa invat si eu. A durat ceva pana sa ma apuc pentru ca parea ceva extrem de greu. Mi-am facut curaj muuuulte de tot si m-am apucat. Am stricat un ghem de ata, dar am perseverat. Mi-au iesit niste flori zapacite rau de tot, dar nu m-am lasat. Am continuat sa invat de una singura, sa ma prind de smecherii si cand credeam ca nu pot, am reusit. Nu visam vreodata sa fac macar un semn de carte si acum am vreo 7 la activ si mai ales o floare imeeensa...sau fulg de nea. In engleza se numeste doily.
                  Am muncit la ea 4 zile, am perseverat pentru ca nu a fost deloc usor si acum ma bucur mandra de rezultat. Floricica este lucrata pentru concursul de pe forum, dar si pentru mine, pentru ca mi-am demonstrat ca pot. Asadar, de acum inainte o sa vedeti si ceva lucrari in aceasta tehnica.




Va place?

You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts