Mansetute

10:45

Acum ca m-am intors din vacanta nu o sa mai scapati de mine!! Am atatea sa va arat incat nu am rabdare sa va arat pe rand. M-am reapucat de margelit si pregatesc o noua colectie pentru  toamna. Pana atunci o sa va arat doua perechi de mansetute duuulci. Mie imi dau senzatia de inghetata, una cu pepene galben si una cu fructe de padure. Ambele perechi sunt din bumbac si danteluta fina cu margelute asortate. Prima pereche are pictati doi iepurasi inconjurati de muuuulte bulinute lila, iar a doua pereche are doua oite zburdalnice. Sunt pictate in culori speciale pentru textil si se prind cu snurulete satinate.
  • Mansete Happy bunny- 32 lei
  • Mansete Lilac sheep- 32 lei

You Might Also Like

2 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts