Gulerase

13:40

Acum ceva timp mi-am cumparat o rochita cu gulerasul de la uniforma copilariei mele cu care mergeam la scoala. Sigur cunoasteti tipul de guler numit peter pan. Are margini rotunjite sau nu, dar este brodat cu tot felul de floricele si forme geometrice. Mi-a placut atat de mult, incat m-am gandit sa va ofer si voua o colectie micuta de gulerase din dantela.
Gulerasele sunt realizate fie din dantela, fie din tulle brodat cu perlute cusute manual si fundite satinate. Toate gulerasele se prind in partea din fata cu o perluta, iar in spate cu o fundita asortata. Cu toate ca nu sunt bine delimitate fata/spatele, se pot purta in doua feluri, dupa tinuta si preferinte.
  • Guleras Like a princess(aproximativ 19.5cm lungime si 6.5cm latime- o parte)-15 lei
  • Guleras Asymmetric flower(aproximativ 19.5cm lungime si 6.5cm latime- o parte)-15 lei
  • Guleras Retro flowers (aproximativ 20.5cm lungime si 6.5cm latime- o parte)-18 lei
  • Guleras Butterfly wings(aproximativ 21.5cm lungime si 7cm latime- o parte)-15 lei
  • Guleras Peach flowers(aproximativ 19.5cm lungime si 4-5cm latime- o parte)-15 lei
  • Guleras Lace flowers(aproximativ 19.5cm lungime si 6.5cm latime-o parte)-15 lei


You Might Also Like

2 comentarii

  1. Sunt absolut superbe gulerasele tale! Foarte diafane si feminine! Sunt sigura ca oricine le-ar purta se va simti speciala! :)

    RăspundețiȘtergere

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts