Brose floricele

17:37

Stiu ca de ceva timp nu v-am mai aratat brosele floricele cu care va obisnuisem. Am mai gasit cateva pe care nu le-am postat si m-am gandit sa le vedeti astazi. Am lucrat o gramada de alte chestii, a inceput sa imi placa fetrul si mai nou am invatat sa lucred tatting. Promit ca in toamna sa va surprind cu doua colectii noi, insa pana atunci o sa va mai arat muuulte dantelute. Brosele de astazi sunt din dantela delicata sau voal vaporos ori bumbac si se diferentiaza fiecare il felul ei prin culoare. Va las sa le descoperiti pe rand:
  • Brosa Flower button( aproximativ 6-7cm diametru)- 15 lei
  • Brosa Soft pink( aproximativ 6-7cm diametru)- 10 lei
  • Brosa Strawberry( aproximativ 7-8cm diametru)- 15 lei
  • Brosa Corai( aproximativ 6cm diametru)- 10 lei
  • Brosa Red lace( aproximativ 5-6cm diametru)- 8 lei
  • Brosa Delicate bow( aproximativ 11cm lungime si 7cm latime)- 15 lei
  • Brosa cu ratusca( aproximativ 7-8cm diametru)- 12 lei
P.S. Ce ati spune de o colectie cu accesorii pentru bebelusi?

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Alexandra,faci tot felul de lucrusoare minunate,dar brosele tale sunt de neegalat.Nu am mai intrat de mult pe blogul tau si chiar imi era dor de brosele tale.Superbe !!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo Buburuzo! Imi plac brosele realizate de tine!Spor la treaba in continuare!

    RăspundețiȘtergere

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts