Briose pe unghii

20:39

          Citind pe blogul Aurorei despre cosmetice si decorarea unghiilor m-am molipsit si eu de modele dragalase. Cu cateva zile in urma imi facusem buline albe pe fundal roz si cum ieri am zarit briosa ei m-am pus serios pe treaba. Mi-am facut un french pe care nu l-am mai realizat de mult(fara modele pt partea alba) si pentru ca voiam neaparat model, am ales sa fac una dintre unghiute albastru mint. Si pentru ca nu m-am putut hotari, mi-am facut la mana stanga bulinute albe, iar la mana dreapta o briosa dragalasa. Sunt tare multumita de rezultat si sper sa reziste cat mai mult. La fel si unghiutele mele foaaaarte moi pe care am hotarat sa le las sa creasca. 



              Mai am in plan ceva floricele shabby si maci vazuti tot la Aurora, insa pana atunci imi tot admir briosa si bulinutele. Trebuie sa mai caut si alte modele si promit ca va mai arat pe masura ce le realizez.
       
                                                     Voua va plac modelele pe unghii?


You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts