Despre altceva

10:59

               M-am tot gandit ca ar fi dragut sa va mai arat si alte chestii decat lucrusoarele pe care le mesteresc. O sa incerc ca incepand de astazi sa va mai prezint si chestii care mie imi plac sau care ma bucura. Pentru ca ieri m-am intors din vacanta, o sa va arat pentru inceput cateva suveniruri cumparate de acolo:
  1. Cateva perechi de cercelusi cu surub(inca nu stiu care sunt preferatii mei)
    2. O bluzita si o rochita din bumbac pe care le-am luat la un pret extrem de mic dintr-un magazin cu produse din India

       3. Tot din acel magazin mi-am luat si pixuri cu gel albastru care miros genial a trandafir si iasomie
     4. O pusculita dragalasa in forma de briosa




             Si pentru ca tot v-am aratat cativa cercelusi, trebuie sa va spun ca am o colectie intreaga cu enoorm de multi cercei cu surub. Nu am stat niciodata sa ii numar, insa cred ca am peste 150 de perechi. Unele imi sunt tare dragi si le port de foarte multe ori, iar unele (mai vechi) stau uitate intr-un sertaras. Cam asta e o mica marte din tot ce am:



 


You Might Also Like

8 comentarii

  1. Ce colectie impresionanta!si rochia imi place!Sa le porti sanatoasa!Cat ai dat pe pixuri?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Gianina! Pixurile au fost 2.5 lei setul ...foarte putin

    RăspundețiȘtergere
  3. Si de unde le-ai luat?

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu ador pixurile!
    Evident, si celelelate.

    Unde e magazinul ? (cu pixurile)

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu ador pixurile!
    Evident, si celelelate.

    Unde e magazinul ? (cu pixurile)

    RăspundețiȘtergere
  6. ah, un pic mai greu s ajung la el :)
    Dar nu ma las, arata f. bine!

    RăspundețiȘtergere

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts