Semne de carte

17:08

Acum cateva zile am participat la un schimb de semne de carte cu fetele de pe forum si mi-a placut atat de mult incat am realizat si pentru voi cateva. Perechea mea a primit un semnulet cu briosa dulce, iar eu am primit un semn tatting cu fluturas. Asemanatoare cu perechile de cercelusi sunt si semnele de astazi: broscuta, vacuta, pisica somnoroasa si norisorul imbulinat. Toate si-au pus margele glazurate si fundite colorate si abia asteapta sa stea mandre intr-un semn de carte.
  • Semn de carte Broscuta Oache (aproximativ 28cm lungime)- 12 lei
  • Semn de carte Vacuta Margareta (aproximativ 27cm lungime)- 12 lei
  • Semn de carte Pisicuta somnoroasa (aproximativ 25cm lungime)- 12 lei
  • Semn de carte Norisor imbulinat (aproximativ 19cm lungime)- 10 lei

You Might Also Like

2 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts