Coronite inflorate

22:48

Gata, astazi am reusit sa prind cateva minute de soare si am facut poze la coronitele care ma asteptau. Astazi o sa va arat cateva dintre ele. Daca vreti sa vedeti mai multe poze, gasiti pe breslo.
Asa cum v-am obisnuit, am impletit ramurele cu mugurasi colorati si floricele din textil, dar am adaugat si un plus de delicatete prin danteluta alba. Toate cele patru coronite masoara aproximativ 18-19cm diametru si se pot regla printr-o panglica satinata alba.
  • Coronita " Pink Euphoria"- 30 lei
  • Coronita "Trandafiri si dantela" - 35 lei
  • Coronita "Muguri si flori"- 35 lei
  • Coronita "Mint flowers" - 35 lei

You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts