Cercelusi somnorosi

10:08

Soare in sfarsit, deci timp perfect pentru o noua serie de cercelusi dragalasi. Am descoperit de curand danteluta lila pe care o sa o vedeti astazi predominanta si nu ma mai satur de ea. As mesteri continuu cercelusi si brose cu fundite din ea. Si cred ca asa o sa si fac...in putinul timp liber pe care o sa il am pentru ca intru in sesiune. Mi-am facut ceva provizii inainte ca sa am ce va arata pe parcursul sesiunii si al licentei, deci nu-mi fac griji. Revenind la funditele noastre, cercelusii de astazi sunt la fel de delicati cum v-am obisnuit, cu pisicute, fluturasi, margelute creponate sau lucioase si mai nou: dintisori! Pisicutele, fluturasii si dintisorii sunt realizati din fetrusi au atasate cate o margeluta acrilica sau creponata si bineinteles funditeeeee! Primele 3 perechi de prind cu agatatori aurii, iar ultimele 2 cu agatatori argintii cu incuietoare.
  • Cercei Sleeping kitty (aproximativ 7cm lungime )- 20 lei
  • Cercei Little sleeping kitty (aproximativ 5cm lungime )- 18 lei
  • Cercei Lilac butterfly (aproximativ 6cm lungime )- 20 lei
  • Cercei Lilac bow (aproximativ 4cm lungime )- 15 lei
  • Cercei Sleeping tooth (aproximativ 7cm lungime )- 20 lei

You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts