Cercei mentolati

23:27

V-am mai spus ca ma obsedeaza aceasta culoare pe care am descoperit-o de curand si pe care o vad mai peste tot. Ei bine, nu m-am putut abtine si am mesterit cativa cercelusi in aceasta culoare. Puiuti, pisicute si briosele, toate mentolate si frumos ornate. Sunt realizate din fimo si accesorizate cu margelute acrilice sau cu danteluta si agatatori aurii. Trebuie sa va mai spun ca partea verde mint a fiecarei perechi este usor fosforescenta la intuneric. 
  • Cercei cu Puisori (aproximativ  5cm lungime )- 12 lei

  • Cercei cu Pisicute somnoroase (aproximativ  5cm lungime )- 12 lei
  • Cercei cu Fundite (aproximativ  5cm lungime )- 15 lei
  • Cercei cu Briosele liliachii (aproximativ  6.5cm lungime )- 20 lei
  • Cercei cu Briosele mentolate (aproximativ  6cm lungime )- 20 lei

You Might Also Like

2 comentarii

  1. O culoare superba!!!Toti cercelusii imi plc!!Felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumooos! Si mie imi plac mult culorile din postarea asta.

    RăspundețiȘtergere

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts