Brose vesele si colorate

18:41

In ultima vreme am constatat ca imi place din ce in ce mai mult sa ma joc cu fetrul. Si pe langa asta imi plac si animalutele pe care reusesc sa le fac cu ajutorul lui. Nu stiu daca sunt de vina culorile sau combinatiile, dar mie toate mi se par frumoase si nu ma satur de ele. Asa ca astazi, m-am gandit sa va arat o multime de lucrusoare din dantela sau fetru, dar toate avand in comun mici animalute. Puisori, bufnite, pisicute sau ursuleti, toate iubesc culorile si hainutele vesele. O sa va povestesc despre fiecare in parte:
  • Brosa duo cu puisori (aproximativ 4cm fiecare puisor)- 15 lei
  • Brosa cu fundita mentolata si puisor (aproximativ 9-10cm lungime si 5-6cm latime)- 18 lei
  • Brosa cu fundita rosie (aproximativ 7-8cm lungime si 5-6cm latime)- 18 lei
  • Brosa pisicuta cu papion (aproximativ 7-8cm diametru)- 25 lei
  • Brosa cu ursulet somnoros (aproximativ 5-6cm)- 12 lei
  • Brosa cu puisor (aproximativ 4cm )- 12 lei
  • Brosa duo pisicuta iubitoare de briose (aproximativ 5-6cm pisicuta si 4-5cm fundita cu briosa)- 28 lei

You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts