Muuuulte brose

23:46

Postarea de astazi o sa contina multe chestii. Cred ca prea multe :)). In primul rand ma voi lauda putiiiin : am castigat concursul de broderie cu tema Primavara pe forumul hooby-handmade. Am participat cu un tablouas brodat si cu ceva voturi de la fete am si castigat. Astazi am primit diploma asa ca v-o arat si voua!

Si cum postarea de astazi trebuia sa fie despre lucrusoare nepostate, o sa revin la ele. Asa cum va spuneam, incerc sa revin la tot ce am lucrat in ultima vreme si pentru asta trebuie sa postez ceva mai multe. Astazi o sa va arat multe brose din danteluta si satin, care de care mai dragalasa. Asa cum v-am obisnuit, toate sunt realizate din dantele foarte fine si colorate si se prind cu agatatori speciale.
  • Brosa bleu cu bej( aproximativ 7-8cm diametru)- 12 lei

  • Brosa grena cu portocaliu( aproximativ 6-7cm diametru)- 12 lei
  • Brosa cafeniu cu bej( aproximativ 7-8cm diametru)- 12 lei
  • Brosa fundita ( aproximativ 8-9cm lungime si 3cm latime)- 12 lei
  • Brosa roz si teal( aproximativ 6 cm diametru)- 10 lei
  • Brosa bej si verde( aproximativ 6-7cm diametru)- 12 lei
  • Brosa rosie( aproximativ 6-7cm diametru)- 12 lei
  • Brosa roz( aproximativ 6cm diametru)- 10 lei
  • Brosa roz cu bej( aproximativ 6cm diametru)- 10 lei

  • Brosa rosie( aproximativ 6-7cm diametru)- 10 lei

  • Brosa roz ( aproximativ 6cm diametru)- 10 lei
  • Brosa galben si bleumarin( aproximativ 5cm diametru)- 8 lei
  • Brosa bej cu roz( aproximativ 6cm diametru)- 10 lei

  • Brosa maro cu portocaliu( aproximativ 7-8cm diametru)- 12 lei
  • Brosa fundita cu maci ( aproximativ 6cm lungime si 4cm latime)- 10lei

You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts