Brose mint

21:50

Cred ca sunt obsedata de culori... Am momente cand nu ma satur de o anumita culoare si as folosi-o in absolut toate combinatiile posibile. Momentan sunt obsedata de verdele mint...sau bleu... nici eu nu stiu exact ce culoare este. Zilele trecute mi s-a pus pata pe o pereche de pantalonasi culoarea aceasta asa ca am dat fuguta si mi-am achizitionat o pereche. Si nu puteam sa nu asortez si o brosa la ei asa ca...daca ma apuc sa fac una, sigur ies mai multe. Si au iesit foaaarte multe! Toate sunt din danteluta moale cu care v-am obisnuit, dar si din bumbac sau voal si ciucuri matasosi.
  • Brosa Vintage flowers (aproximativ 6-7cm diametru)- 12 lei
  • Brosa White pearl (aproximativ 7-8cm diametru)- 18 lei
  • Brosa Mint & Grey (aproximativ 5-6cm diametrul florii si 13-14cm lungime)- 25 lei
  • Brosa Vintage button (aproximativ 7-8cm diametru)- 18 lei
  • Brosa Mint strips (aproximativ 6-7cm diametru)- 12 lei

You Might Also Like

1 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts