Brose din fetru

10:25

Nu stiu daca v-am mai spus, dar pe langa obsesia pentru buburuze, duc una groaznica pentru achizitionat nasturi, dantela si orice alt fel de material care cred eu folositor. Bine, nu despre asta trebuia sa va zic, ci despre dragele mele oite colorate. La fel cum am colectie de buburuze am inceput sa alcatuiesc si una mica de oite, in special accesorii: cercei, agrafe, brose. M-am gandit sa va pregatesc si voua cateva oite si in zilele urmatoare promit ca vor mai aparea si altele. Cele doua oite de astazi sunt supravegheate atent de un norisor zglobiu, gata sa se scuture si sa le sperie. Toate sunt realizate din fetru, cusute manual si prinse cu agatatori speciale pentru brose. Oitele masoara aproximativ 5-6cm diametru, iar norisorul masoara aproximativ 4cm lungime si 3cm latime. Sper sa va placa si sa va bucure vara!
  • Oita zglobie maro - 10 lei
  • Oita zglobie turcoaz - 10 lei
  • Norisor vesel - 10 lei

You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts