Portofele mici si colorate

19:09

Nu v-am spus pana acum ca si zanele au portofele. V-am aratat cateva dintre ele, insa nu v-am si povestit foarte mult. Dragalasele portofele sunt la fel de micute ca si zanele, delicate prin dantela si margelutele glazurate. Fiecare masoara aproximativ 5cm lungime si 7cm latime si este extrem de atent lucrat cu diferite motive: capsunici bine coapte, buburuze jucause, oite zglobii, fluturasi colorati si puisori veseli. Portofelele sunt micute, sunt special realizate pentru mici monede si se inchid printr-o panglica de satin sub forma unei fundite.
  • Capsunele dulci- coin purse- 18lei


  • Cute ladybug- coin purse- 18lei
  • Crazy sheep- coin purse- 18lei
  • Butterfly- coin purse- 18lei
  • Happy chicken- coin purse- 18lei

You Might Also Like

6 comentarii

  1. SUNT SUPERBE!!!!!!!!!!!!!Mi-ai facut si mie pofta sa-mi fac vreo 2 :);)numai sa ma uit la ele ca nu cred ca m-as indura sa le folosesc.Mult spor in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare sunt frumoase!Zanele nu cred ca vor tine monede!!Poate ceva bijuterii dragi si scumpe!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce n-as da sa fiu o zina in loc de o simpla muritoare ...Ce as tine in portofelele acestea ? licurici , raze de soare si cite o petala de cires ;)...si putina magie :D...

    RăspundețiȘtergere
  4. Si ce te retine sa fi una? Sa visezi nu costa nimic si mai ales asa frumos! Ma bucur ca micuta mea colectie starneste asa povesti si impresii frumoase! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts