Bentite dulci

20:53

Tot din noua colectie o sa va mai arat astazi 3 bentite. Nu prea mai am rabdare pana le postez pe toate si asta pentru ca am lucrat destul de mult in ultima vreme (provizii de...) si presimt ca voi lucra si mai mult in urmatoarele. Asa ca, trebuie sa reusesc sa postez cam tot ce mi-am propus si o voi face repejor. Revenind la dulcegariile mele, cine nu ar manca ceva gustos, racoritor sau sanatos? Toata lumea cred, dar cine le-ar si purta in par? Micile accesorii sunt realizate pentru a iesi din tipare, pentru a oferi o nota dulcica tinutelor si de ce nu, pentru a atrage privirile pofticiosilor. Fie ca e vorba de o inghetata cu zmeura si frisca, fie o jumatate de para bine coapta, fie un delicios tort, toate stau mandre pe bentite negre si asteapta sa fie purtate cu gratie si indrazneala. Toate masoara aproximativ 5cm lungime si 4cm latime si sunt prinse pe baza negre din plastic.
  • Bentita cu inghetata- 12 lei

  • Bentita cu para- 15 lei
  • Bentita cu tortulet- 12 lei

You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts