Coronita '"Vis cu muguri si flori albe"

18:45

Am promis ca revin cu modele noi de coronite cu flori, mai ales acum cand vremea este atat de frumoasa. Am realizat cateva, insa vreau sa va mentin curiozitatea si o sa le postez pe rand usor intercalate cu celelalte lucrusoare. Eu sunt tare mandra de ele, imi plac atat de mult ca le-as pastra pe toate! O sa incep cu cea mai simpla dintre ele (momentan, pana imi mai vine vreo idee) dar si una dintre preferatele mele. Coronita este alcatuita din ramurele mici maro cu mugurasi verzui, gata pregatiti de primavara. Si pentru ca minunatele floricele din textil nu puteau lipsi, le-am adunat si pe ele intr-un buchetel mititel pe o parte. Pentru ca ea sa poata fi purtata de oricine, este reglabila si se inchide printr-o fundita alba de satin. Coronita diafana costa 30 lei si abia asteapta sa fie purtata!




P.S. Pozele sunt realizate de mine (exceptandu-le pe cele in care sunt model si care sunt facute de prietenul meu) si a treia este preferata mea.

You Might Also Like

1 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts