Martisoareeeee

20:59

  Mai avem cateva zile si iata ca intram si in luna lui martisor motiv pentru care o sa va invit la Targul de Martisor din cadrul ASE- Bucuresti. Cred ca deja v-ati obisnuit cu prezenta mea la acest targ, asa ca ne vedem acolo intre 27 februarie si 2 martie intre 10:30- 16:30. 
O sa profit de aceasta postare sa va anunt ca am pregatit muuuulte martisoare dragalase pentru voi, numai bune de facut cadou. Printre minunatele martisoare se regaseste si acest leut cusut manual special pentru concursul Divahair de martisor. Acum cateva zile am primit invitatia lor pentru a participa la concurs asa ca m-am pus pe mesterit. Am creat acest martisor special pentru zodia Leu si asta pentru ca tematica tinea de horoscop. Daca va place, va invit sa il votati in momentul in care se va lansa concursul.


Pana atunci, nu uitati de giveaway-ul de pe facebook!

You Might Also Like

2 comentarii

  1. vai ce dragut este...eu sunt zodia leu..este foarte dragalas

    RăspundețiȘtergere
  2. Aoleoo,deja incep sa rag,pentru ca eu sunt"leoaica"...ce fain e!
    Spor la vanzare!
    Sa anunti cand trebuie sa votam!

    RăspundețiȘtergere

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts