Cercelusi brodati

09:23

Am mesterit atat de mult dupa sesiune incat acum nu mai am rabdare si v-as arata tot. Pentru astazi ma limitez la 4 perechi de cercelusi brodati manual. Imi place sa incerc tehnici noi si chiar daca la inceput nu prea imi placea fetrul, acum a inceput sa imi placa. Si imi place tot mai mult sa brodez pe el floricele colorate.
Ei, in acest sens, am realizat 4 perechi de cercelusi cu fundite colorate pe care am brodat buline si floricele. Cercelusii sunt foarte usori si lejeri, se prind cu agatatori aurii sau argintii si masoara aproximativ 5-6cm lungime cu tot cu tortita.
  • Cercei Blue bubble- 12 lei
  •  Cercei Grey circles- 15 lei
  •  Cercei Shabby roses- 15 lei
  •  Cercei Spring time- 12 lei
Profit de ocazie si va anunt ca incepand de joi, 23 februarie si pana pe 2 martie, ne vedem la targ de Dragobete si Martisor in ASE. Acolo veti putea gasi toate produsele Buburuza cu ghetute si unele noi pe care nu stiu daca o sa apuc sa le postez aici si bineinteles muuuuuulte martisoare


You Might Also Like

1 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts