Un inceput plin de viata

18:25

               Am tras linie pe anul 2011 si se anunta un nou inceput pentru 2012. Un inceput pe care eu am ales sa il realizez prin intermediul culorii. Verdele este simbolul vietii, al trezirii la viata si poate al primaverii. Chiar daca teoretic este iarna, vremea de afara se arata a primavara, iar postarea de astazi face legatura intre ceea ce ne arata natura si simbolul unui nou inceput. Am ales aceasta pata de culoare ca parte a unor perechi de cercei cu forme geometrice. Cerceii sunt pictati manual pe lut si lacuiti pentru protectie. Au agatatori argintii si masoara aproximativ 5cm lungime (prima pereche) si 7 cm lungime (perechile 2 si 3).
  • Cercei triunghiulari "Poarta spre viitor"- 10 lei
  • Cercei triunghiulari "Motiv popular"- 10 lei
  • Cercei rotunzi - 10 lei
Mai multe poze gasiti pe breslo si crafty.

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Arata foarte, foarte bine! Bravo!!!!! Un an nou cu multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un an nou foarte creativ va doresc si eu! Si multumesc frumos, ma bucur ca va plac!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac culorile, se potrivesc cu noul anotimp care va veni...Bravo Alexandra!Sunt speciali...

    RăspundețiȘtergere

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts