Duelul artistilor crafty

13:45

          Postarea de astazi este una cavalereasca si tine de un duel al artistilor, un duel organizat de cei de la crafty.ro. M-am inscris si in urma unei selectii am primit drept provocare "O lume magica".
Cand ma gandesc la o lume magica, imediat imi fuge gandul la lumea povestilor, la basmele copilariei cu zane si crai.
Am incercat sa adaptez tema la povestile noastre, am creat o zana buburuza ce vine dintr-un taram indepartat si care isi poarta cu ea peste tot un minunat cosulet plin cu biscuiti. Zana buburuza este realizata in intregime manual, din fetru pufos si lana. Este imbracata intr-o rochita verde asemeni unei frunzulite, pantofiori colorati si o floricica in par.
Datorita timiditatii, este rosie in obrajiori si sigur nu o sa va arate chiloteii ei cu floricica.
 

Daca va place zana buburuza, o puteti vota  aici

You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts