Ce-mi doresc de la Mosul

16:42

Lista mea cu cadouri pe care m-am straduit anul acesta sa i-o scriu Mosului contine printre altele si un ursulet (daca pot folosi diminutivul), unul maaaaare cat mine, pe care abia sa il pot tine in brate.Pentru ca eu mai am de asteptat pana vad daca mosul intr-adevar imi va indeplini dorinta, am pregatit pentru voi o superbrosa tot cu ursulet. Este o brosa simpatica in forma de inimoara din textil rosu inchis pe care am aplicat manual danteluta bej si perlute mici albe. In centrul inimioarei este un ursulet gri, pictat manual cu acuarele speciale pentru textil. In cazul in care este spalata, se recomanda spalarea la maxim 40 grade. Inimioara pufoasa este ca o pernuta, impluta cu vatelina.
Dimensiuni:
- aproximativ 8cm lungime
- aproximativ 6cm latime
Brosa cu ursulet costa 18 lei... VANDUTA


You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts