Inele cu superbriose si dantela

21:04

  • Inel reglabil cu pernuta din bumbac roz pal pe care am pictat o superbriosa cu caise si la care am adaugat danteluta neagra si perlute mici albe. Dimensiune: aproximativ 5-6cm diametru- 15 lei


  • Inel reglabil cu pernuta din bumbac portocaliu pe care am pictat o superbriosa cu frisca si la care am adaugat danteluta bej si perlute mici albe. Dimensiune: aproximativ 4-5cm diametru- 12 lei



  • Inel reglabil cu pernuta din bumbac maro pe care am pictat o superbriosa cu frisca si la care am adaugat danteluta bej si perlute mici albe. Dimensiune: aproximativ 4-5cm diametru- 12 lei


You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts