Bratara cu briosa

13:02

Sunt atat de nerabdatoare sa va arat ce am lucrat, incat as posta de 10 ori pe zi. Promit sa ma abtin si sa le postez pe rand, in fiecare zi cate ceva nou asa cum v-am obisnuit. Oricum, ramaneti pe aproape pentru ca v-am pregatit multe noutati si unele dintre ele chiar spectaculoase. Pentru astazi am mai pregatit o briosa proaspata ce miroase a vanilie. Bratarica este din bumbac alb pe care am pictat o briosa cu caise si vanilie. Din pacate toate bombonelele au fugit si s-au transformat in bulinute rosii. Bratara este reglabila si se inchide cu o fundita din pamblica de saten alb. 
Pret: 20 lei

S



You Might Also Like

0 comentarii

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts