Floricele

19:28

  • Brosa cu floricica micuta din dantela de bumbac si saten. Se prinde cu ac pentru brosa.
    Dimensiune: aproximativ 5cm diametru- 5 lei

  • Brosa cu floricica micuta din organza si saten. Se prinde cu ac pentru brosa.
    Dimensiune: aproximativ 5cm diametru- 5 lei

  • Brosa cu floricica micuta din dantela si saten. Se prinde cu ac pentru brosa.
    Dimensiune: aproximativ 5cm diametru- 8lei... VANDUTA


  • Brosa cu floricica micuta din organza si saten. Se prinde cu ac pentru brosa.
    Dimensiune: aproximativ 6-7 cm diametru- 10 lei... VANDUTA

  • Brosa din dantela si saten in combinatie turquoise si mov. Dimensiune: aproximativ 6-7 cm diametru- 12 lei


  • Brosa din saten si organza cu nasturas mare din plastic. Dimensiune: aproximativ 8-9cm diametru- 15 lei

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Este minunat tot ce faci.Iti urmaresc des blogul si m-am inspirat din creatiile tale si am facut fetelor mele 2 brose,dar nu am avut pe ce sa le montez.De unde cumperi suporturile cu ac?
    Te imbratisez.Spor la lucru!Elena

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca am ajuns sa inspir oamenii:)))
    glumesc! Acele pentru brosa eu le cumpar de pe internet, gasesti pe site-urile de margelute.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasa modestia.Fetele mele sunt indragostite de brosele tale.Ti-au recomandat blogul si colegelor.Eu aveam niste resturi de panglici si dantela prin casa si m-am gandit sa incerc.Multumesc pt adrese.
    Elena

    RăspundețiȘtergere

Este posibil ca unele produse sa fie vandute si sa nu fie scoase din stocul de pe blog. Pentru o imagine reala a stocului de produse, va rog consultati magazinul Buburuza cu ghetute de pe Breslo.

Recent posts

Popular Posts